vrijdag 31 januari 2014

♥ Column: Babylips Pink Punch ♥


heej lieve lezers, vandaag heb ik een review van 1 van de babylips.
ik hou er heel erg van! en dacht dat jullie dat misschien ook wel leuk vonden.
het de roze en die heet pink punch.
laat ik maar niet te veel zeggen, de rest moet je maar lezen in het artikel.


dit is de verpakking.
VOORDEEL:  Heel erg leuk en makkelijk te herkennen.

NADEEL: Je hoeft maar een klein stukje te draaien en hij is al open.
dat kan ook een voordeel zijn, maar als je hem in je broekzak hebt kan hij nog wel een beschadigen.




 
als je hem in de winkel koopt zien hij er zo uit.
niet heel erg groot.
ik vind het wel beter dan bij andere merken, want die hebben er geen verpakking omheen en dat is dan niet zo hygiënisch.
dan kunnen mensen hem al hebben gebruikt.
 
 
als je 1 laagje aanbrengt dan ziet het er zo uit.
maar als je van opvallend en fel houd, moet je meerdere laagjes aanbrengen.
 
Nadeel: hij blijft niet lang op je lippen zitten.
 
conclusie: hij is heel erg fijn en ik zal hem ook iedereen aanraden.
maar als je er van houd om de hele dag roze lippen te hebben, zou ik deze niet zo snel kiezen.
 
 
bedankt voor het lezen!
 
XOXO
 
 

1 opmerking:

Anoniem zei

super leuk!!