dinsdag 21 januari 2014

even een vraagje!? #1

heej girls,

ik heb even een vraagje voor jullie want ik wil graag beginnen met filmpjes maken,
maar ik weet niet of jullie dat leuk vinden.

ik ga dan een filmpje maken van iets waar ik niet op sta maar ik ga er dan een voice-over bij zetten.
dan komt er 1 keer in de week zo'n filmpje online en kun je mij dus ook volgen op Youtube.
het kan soms een filmpje zijn met foto's en een voice-over en het kan soms een filmpje zijn met een video en een voice-over.

waarom doe je niet praten bij een video zelf?
als ik een voice-over doe dan is het geluid net iets sterker en mooier.
dat vind ik omdat ik het al een paar keer heb uit ge test en ik het met een voice-over toch mooier vond.

ik bewerk mijn video's met Windows Movie Maker.

laat even weten of jullie dit graag willen!
en laat ook even weten of je nog aanraders hebt als bewerkingsprogramma!

dit was het alweer!
misschien een beetje kort en daarom is het ook een artikel voor tussen door!

bedankt voor het lezen

XOXO

Geen opmerkingen: