zondag 5 januari 2014

REVIEW: Young Skin Dagcreme



 
Hallo lieve lezers.
Vandaag gaan wij de Young Skin Dagcrème voor jullie reviewen.
hij is te koop bij alle Etos filialen.

als je dit leuk vind of je bent geïnteresseerd, lees dan verder!




 
 
 

 
De flacon ziet er zo uit, de dop is groen en er staan groen met blauwe versieringen en teksten op.
Het is een klein formaat dus handig mee te nemen op reis of in je tas.
De inhoud is 75 ML, maar doet er erg lang mee.



 
dit is wat Etos belooft:
* Voorkomt overmatige glans door een langdurige matterende werking
* Helpt de huidporiën te verkleinen
* Helpt talgproductie te verminderen


 


De ingrediënten: wat mij gelijk opvalt in het lijstje bij de ingrediënten is dat er alcohol in zit.
dit betekend dat er vrij veel in dit product verwerkt is. Alcohol heeft een uitdrogende werking en is dus niet geschrikt als je een gevoelige droge huid hebt.

de crème heeft als je het eruit drukt een blauwig tintje, als je het daarna op je huid aanbrengt zie je er niks meer van.

conclusie: als je een vette huid hebt met puistjes is dit een aanrader,
maar als je een droge huid hebt zou ik als ik jou was op zoek gaan naar een andere.
omdat er alcohol in zit is dat dus niet goed voor de droge en gevoelige huid.


dit was mijn artikel alweer.
ik hoop dat je het leuk vond!
bedank voor het kijken en tot de volgende keer!

LIEFS!

1 opmerking:

Anoniem zei

Zet volgende keer de prijs erbij want nu heb ik er nix aan