zaterdag 18 januari 2014

Sweater weather TAG

Hoi iedereen, vandaag ga ik de sweater weather TAG doen.
ik weet dat ik er een beetje laat mee ben, maar ik vond het toch nog heel erg leuk om te doen.

als je het leuk vind lees dan verder!




Wat is je favoriete geurkaars?
Ik heb niet echt een favoriete geurkaars,
maar ik vind die geurblokjes van Scentchips heel lekker ruiken.


Koffie, thee of warme chocolademelk?
Ik denk dat ik dan voor warme chocolademelk zou kiezen,
omdat ik thee niet zo lekker vind en koffie drink ik niet.

 
Pas jij je make-up routine aan in het najaar?
Ja ik zou andere kleuren nagellak dragen en misschien een donkere kleur oogschaduw kopen.

 
Wat is je favoriete eten tijdens de Feestdagen?
ik vind allemaal kleine hapjes lekker, bijvoorbeeld: stokbrood met kruidenboter, gevulde eieren,
wraps met zalm en sla enz.


Muts of sjaal?
ik zou dan voor de de sjaal gaan want ik ga altijd sweten als ik een muts op heb en het kriebelt.
dus ik ga voor de sjaal!


Wat is je favoriete wintertrui?
ik heb niet echt een favorieten wintertrui, ik vind eigenlijk alle truien wel goed!

Wat is je musthave nagellakkleur van dit najaar?
ik vind bordeaux rood echt een hele mooie kleur!

 
Laarzen of Uggs?
zeker weten Uggs!
ik ben er helemaal fan van!
ze zitten lekker warm.


Wat is het leukste aan het najaar?
ik vind alles wel leuk!

Heb je een favoriet liedje dit najaar?
nee ik heb geen favoriet liedje maar ik vind alle liedjes die in de top 40 zijn leuk.



ik hoop dat je het leuk vond!
bedankt voor het lezen.

LIEFS!

Geen opmerkingen: