maandag 20 januari 2014

mijn haar routine ♥



heej lieve lezers, ik ga jullie mijn haar routine laten zien,
omdat ik het bij meer bloggers en Youtubers gezien heb leek het mij ook wel leuk.
het is niet veel maar wel de moeite waard om het te laten zien.

als je het leuk vind lees dan verder!




als ik onder de douche stap dan gebruik ik de Andrelon Zomer Blond shampoo en conditioner.
ik was dan 1 keer mijn haar met de shampoo en 1 keer met de conditioner.

als ik mezelf ga afdrogen wikkel ik eerst mijn haar in een handdoek,
hoe dat moet komt nog een artikel van.

als ik mijn kleren aan heb ga ik mijn haren uit borstelen met mijn Tangle Teezer.
als je je haar met een gewone borstel uit borstelt kan het zijn dat je haar afbreekt,
dus als je geen Tangle Teezer hebt raad ik aan om te wachten tot je haar droog is en het daarna uit te borstelen.

en daarna doe ik er soms nog wat anti-klitten spray in.
en dan ben ik klaar!

ik hoop dat jullie het leuk vonden.

LIEFS!

Geen opmerkingen: