maandag 27 januari 2014

♥ what's on my etui TAG ♥

iedereen die heeft wel een etui, of je nu op de middelbare school of op de basisschool zit.
of ze nu groot of klein zijn. Of er alleen stiften in zitten of ook pennen en nog veel meer.
Vandaag ga ik mijn etui laten zien.
omdat ik nog op de basisschool zit, zit er niet heel veel verschillende dingen in.
maar ik vind het wel de moeite waard om het te laten zien.
let's go! 
 

 

 

 
 er zit een kleine liniaal in, dat is handig als ik mijn eigen grote liniaal kwijt ben ofzo.
op school hebben wij houten linialen en daar kun je niet doorheen kijken,
dat kan soms nog best wel vervelend zijn.
 
 
dan heb ik nu 14 gekleurde pennen.
3 zijn er van stabilo en de rest heb ik bij de Albert Heijn gekocht.
 het zijn trouwens fineliners.
 
 
di is mijn etui, hij heeft panterprint!
hij heeft het formaat van een gewone etui.
op de foto lijkt hij bruin , maar in het echt is de etui goud kleurig.
 
 
er zit ook een schaar in.
op school hebben we ook wel scharen maar die zijn helemaal niet fijn.
dus daarom heb ik een eigen.
deze komt trouwens van de Ikea.
 
 
ik heb 2 inktwissers omdat ze allerbij bij een pen zaten.
een is voor kleine foutjes en de ander is voor hele woorden of zinnen.
ik gebruik een blauwe fineliner om er overheen te schrijven.
 
 
ook zitten er 2 gummen in.
ik raak soms wel eens mijn gummen kwijt,
en dan is het fijn als je een nieuwe gum hebt.
 
 
dit is ook een gum.
alleen bij deze moet je erop drukken als hij eruit komt.
 
 
dit is het wel bekende Stabilo potlood.
ik heb de groene en hij is linkshandig.
 
 
dit is een potlood die lijkt op een pen.
hij is fijn om mee te schrijven, alleen als je moet gummen dan is het heel moeilijk.
  
 
dit is het potlood waarmee ik bijna altijd schrijf.
 
om op een samenvatting belangrijke dingen te mankeren, heb ik een gele mankeer stift.
 
dit was alles wat er in mijn etui zit.
soms zit er nog wel iets meer in!
 
bedankt voor het kijken!
 
XOXO

Geen opmerkingen: