dinsdag 7 januari 2014

update #1

hallo iedereen,
ik ga vandaag met jullie een paar dingen bespreken.
nu zullen jullie denken van "wat saai" ,
maar eigenlijk is het wel handig dat je dit weet.

wil je weten waar ik het over heb?
lees dan verder!

a

ik wil even zeggen dat ik vanaf nu om de dag een artikel ga plaatsen.
als ik dat niet doe dan komt hij misschien een dag later.
ik hoop dat je dit niet er vind.

ik wil ook even zeggen dat ik geen video's maak omdat ik dat niet wil en ik een gewoon artikel ook leuk vind.
dat betekend dus dat ik geen tags , challanges en grote stash dingen kan laten zien.
ik ga proberen om make-up stash in delen te doen zoals bij de lipgloss stash.
als ik een tag doe zal ik heel veel foto's maken.


heel erg bedankt voor het lezen!
en tot de volgende keer!

LIEFS!



Geen opmerkingen: