maandag 6 januari 2014

Favorieten Van Het Jaar 2013

heej allemaal!
het einde van het jaar 2013 is alweer geweest, en daarom ga ik jullie mijn favorieten laten zien.
er zijn veel meer beautybloggers die dit doen dus ik dacht dat het ook wel een goed idee zou zijn!
er is een regels en dat is dat het een favoriet van 2013 moet zijn en dat het niet van de jaren ervoor mag zijn.
ik ga niet alleen beauty producten laten zien maar ook mijn top 3 favorieten apps.
ik hoop dat jullie het leuk vinden!

 



1. lip smacker watermeloen.
Hij is heel fijn en blijft lang op je lippen zitten, dat is fijn want dan worden je lippen niet snel droog en vellerig.
zelf vind ik dat de dop wel een nadeel is want die is heel klein,
het draaischijfje is klein en dat is een beetje vervelend omdat je heb dan niet goed omhoog kunt krijgen.
verder is hij heel fijn!




2. VOGUE Douche Foam.
dan komen we nu bij de douche Foam van VOQUE.
deze foam is heel fijn omdat als je heel snel even druk dan is al een heel groot deel van je hand onder de soap, en dit kun je voor de helft van je lichaam gebruiken.
als je om de 2 dagen doucht dan doen je er 2 maanden mee!
dat is nog best wel lang voor een douche foam.


3. L'OREAL studio Silk & Gloss - Hotspraight
 
dit is een spray die ik voor 2 verschillende dingen gebruik.
namelijk voor:
 * als je punten van mijn haar droog zijn
 * als Hotspraight
 
ik vind dat de spray voor bijde dingen heel goed werkt, en als je het hebt gebruik voor in de droge puntjes dan ruikt je haar heel erg lekker.
 
 
hoe doe ik de spray in mijn haar:
voor in je droge punten:
STAP 1: splits je haar in 2 delen.
STAP 2: pomp 2 pompjes op je handen.
STAP 3: doe het in je puntjes.
en dan is het klaar.
het is wel handig als je van te voren even je haar uitborstelt.



Dan komen we nu bij een parfum, ik vind het altijd een beetje moeilijk om een geur van een parfum te omschrijven want iedereen houd van een andere geur.
maar deze parfum is van PUMA en er zit 20 ML. in.
het is een zoetere geur en kun je het beste gebruiken in de zomer en lente maar is ook goed te gebruiken in de winter.
zoals je ziet of misschien nog gaat zien is het potje erg klein,
maar dat kan soms wel een handig zijn.




 
Nu komen we bij een bodylotion van Dove.
deze pot is best wel groot en je doet er ook best wel lang mee.
jullie kunnen het op de foto niet zo goed zien maar bij is hij al best wel ver leeg bij mij.
hij ruikt heel lekker naar vanille en je blijft hem ook de hele dag ruiken.
vragen kun je altijd achterlaten bij de comments.




hij is heel fijn


ik hoop dat jullie het leuk vonden en dat jullie nog een keer terug komen op mijn blog!
bedankt voor het lezen en tot de volgende keer.

LIEFS!

Geen opmerkingen: