donderdag 16 januari 2014

Shoplog primark!

heej girls, ik ben een paar dagen geleden bij de Primark in Rotterdam geweest,
en heb daar natuurlijk wat leuke dingetjes geshopt.
als je meer wilt weten , lees dan verder!
 
 
 
 





1. Als eerste heb ik een toilettasje gekocht.
hij is zelf wit en er zit een roze strik op.
hij is behoorlijk groot, handig om te gebruiken als je op vakantie gaat.

 
 
 
2. ik heb ook een setje met 3 ringen gekocht.
je moet ze allemaal om je ringvinger doen maar voor de foto heb ik het even zo gedaan.
een is met een rondje 1 met een strikje en een met 2 dubbele ringen.
 
 
 
3. Daarna heb ik 2 pakken met schoonmaak doekjes gekocht.
ze stinken echt heel erg dus dat is echt helemaal geen aanrader.

 
 4. ik heb ook een driewielertje met diamantjes voor je nagels gekocht.
ik was al heel lang op zoek naar zo'n ding, en nu heb ik er eindelijk een gevonden.
ze zeiden dat je die kon kopen bij de Action maar ik heb er een aantal keer naar gezocht en niks gevonden.
 
 
en dit is het allerleukste wat ik heb gekocht, namelijk een tas.
hij is niet heel groot maar er past wel veel in,
en dat vond ik handig.
hij heeft aan de voorkant een vakje, die kun je vast zetten met een druk knoopje.
ook zit er een hengsel aan en daarmee kun je hem om je heen doen,
ik gebruik dat hengsel nooit.
nu heb ik sokken gekocht,
gewoon omdat ik ze leuk vond!
het zijn 5 paar en maar 36 tot 41!!
 
 
ik hoop dat jullie mijn shoplog van de Primark leuk vonden,
als jullie vaker een shoplog willen zien dan moet je het even zeggen bij de comments!
 
LIEFS! 
 

Geen opmerkingen: