zaterdag 25 januari 2014

♥ Get Ready With Me ♥


hoi girls, ik heb vandaag een get ready with me voor jullie.
ik had het bij een paar bloggers gezien en het leek mij ook wel heel erg leuk!
LET'S GO!



als eerste ga ik beginnen met de school editie, dus dit doe ik van maandag tot vrijdag.


als ik om kwart voor 7 wakker wordt, dan ga ik als eerst naar de wc.
het is gewoon een aanwensel.



 
 
als ik naar de wc ben geweest ga ik aankleden.
soms ga ik tussendoor nog even op mijn telefoon.
ik sta altijd heel erg lang voor mijn kledingkast omdat ik dan niet weet wat ik aan moet doen (:p)

 
dan ga ik mijn tanden poetsen en mijn gezicht wassen.
ik doe het soms met een elektrische tanden borstel en soms met een gewone.
  

als ik bijna naar beneden ga doe ik nog even mij make-up.
en dan ga ik naar beneden.

 
 
ik ga nog even ontbijten .
ik ontbijt helemaal niet uitgebreid, heb meestal gewoon een broodje kaas en een gras melk ofzo.
 
daarna ga ik naar school, op de fiets.
ik heb een zwarte omafiets met een witte mand !!
 
bedankt voor het lezen!
 
XOXO

Geen opmerkingen: