zaterdag 1 februari 2014

update #2



hoii lieve lezers,
 ik heb vandaag een update omdat ik even iets tegen jullie moet zeggen.

wil je weten wat ik wil zeggen?
lees dan verder!




zoals jullie weten blog ik nog niet zo lang.
daarom heb ik bedacht dat voortaan onder een blog naam ga bloggen.
misschien heb je wel eens mijn naam voorbij zien komen maar dit heb ik allemaal verwijdert

laat ik jullie maar niet langer in spanning houden.
..........................................................................................................
..........................................................................................................
ik....... heet.....vanaf nu......... Meglynn!!!!!!

dus nu is het ook niet de bedoeling dat mensen die mijn echte naam kennen die gebruiken in een reactie.
want vanaf nu heet ik Meglynn!!

ik hoop dat jullie het snappen.

bedankt voor het lezen!

XOXO





Geen opmerkingen: