donderdag 6 februari 2014

♥ avond routine ♥



ik reinig elke avond mijn gezicht, met dezelfde producten.
met make-up slapen is echt niet goed voor je huid, hij wordt er gelijk slechter van.
het is toch veel fijner om met een school fris gezicht in bed te liggen.
ik ga in dit artikel laten zien wat ik allemaal gebruik voordat ik naar bed ga.
dus lees snel verder!




ik begin met mijn make-up eraf halen.
dat doe ik met de etos verfrissende oog en lip reinigingslotion voor normale tot gemengde huid en met een paar wattenschijfjes.
hij is heel fijn en hier komt nog een review van.
de watjes die ik gebruik komen van de action.
 
 
als ik mijn make-up eraf heb gehaald, zien de watjes er zo uit.
best wel vies! !!


ik ga mijn haar uitborstelen en dat doe ik met mijn gewone haar borstel of ik doe het met de Tangle Teezer.
dan doe ik de anti-pluis Hotspraight in mijn puntjes.
dit doe ik niet altijd, alleen als mijn punten droog zijn.
mijn haar borstel heb ik gekocht bij Slagharen in de supermarkt,
maar volgens mij kun je hem in sommige gewone supermarkten ook kopen.


 Dan doe ik een nachtcrème op.
dit is de kalmerende nachtcrème van de Etos.
ik vind hem ook heel erg fijn.
je hoeft maar een heel klein beetje te gebruiken.

 


welke producten gebruik jij s 'avonds? 
 
bedankt voor het lezen!
 
liefs meglynn! ♥







1 opmerking:

delicious beauty lover zei

je blog is echt te gek!!
ik ben een grote fan van je.
en hoop dat heel veel mensen je gaan promoten op hun blog want jij verdient gewoon meer volgers!

xx een delicious beauty lover (L)