zaterdag 22 februari 2014

TAG | ALL ABOUT HAIR


ik vind haren doen heel erg leuk, alleen is het een beetje jammer dat er maar weinig of zelfs helemaal niks van op mijn blog verschijnt. daarom heb ik deze keer de ´all about hair tag´.
het is een tijdje geleden dat ik wat heb gepost op mijn blog, maar nu ben ik er gelukkig weer!
ik heb deze tag gezien bij lovely photography.
veel plezier met lezen!


Hoe zou jij je haar omschrijven?
ik heb niet echt heel dik haar, dan zal je eerder kunnen zeggen dat ik dun haar heb.
ik zie wel eens bij andere meiden dat hun haar heel erg in de klit zit, maar bij mij is dat eigenlijk helemaal niet zo. mijn haar zit dan wel in de klit, maar niet heel erg. ze zeggen dat het kan komen door de shampoo en conditioner die je gebruikt en door de borstel.



Wat is je favoriete haarproduct?
mijn favoriete haarproduct is de anti-pluis spray van L'Oréal Paris. ik gebruik hem heel erg vaak en voor val alles en nog wat. ik heb hem een keer van mijn moeder gekregen want zij vond hem niet fijn, maar ik dus wel :) hij is al een keer in mijn favorieten gekomen dus als je er meer informatie over wilt dan moet je even zoeken naar een favorieten artikel.



Welk kapsel vind jij het mooist bij jezelf?
uhmm.... dat vind ik wel een moeilijke vraag maar ik denk dat ik dan toch zou gaan voor mijn haar los. vroeger vond ik los haar irritant maar nu vind ik het juist irritant als ik mijn haar zo saai vast heb in een staart. ik zou wel een keer een pony willen knippen maar ik ben bang dat dat mijn echt helemaal niet staat....



Welke haarstijl heb je nog nooit bij jezelf geprobeerd?
nou zoals ik in de vorige vraag al had gezegd heb ik nog nooit een pony gehad.
vroeger had ik echt heel erg stijl haar en dat heb ik nu nog steeds, er is echt geen krul in te krijgen. er is alleen een ding waarmee ik wel hele mooie krullen krijg en dat is door sokken in je haar te rollen.
daarvan komt nog een keer een artikel!



Wat is jouw go to-kapsel?
meestal dan heb ik mijn haar gewoon los. maar er zijn ook wel eens dagen waarbij ik er helemaal genoeg van heb of dat het voor geen ene meter zit, dan doe ik soms wel eens mijn grote donut-knot in. en ik doe ook wel eens een schuine vlecht, of een klemmetje in mijn haar.



Wat vind je belangrijker: gezond haar of lang haar? 
natuurlijk gezond haar! als je geen gezond haar hebt kun je ook geen mooi lang haar hebben. ik vind het ook wel mooi als je lang haar hebt maar ik zou op nummer 1 toch wel gezond haar hebben staan!
als je wilt zien hoe ik mijn haar verzorg, dan moet je even op mijn blog zoeken naar haar routine en dan kun je hem wel vinden!



Wat is je slechtste haargewoonte?
ik ga na het douchen mijn haar uitborstelen. dat is echt heel erg slecht want dan kan je haar breken!
ik doe dat omdat het anders veel te lang duurt voordat mijn haar is opgedroogd! soms doe ik het ook wel eens niet want dan heb ik geen zin of ga ik iets uittesten dat het niet gaat pluizen.



Favoriete haartool?
ik heb niet echt één favoriet haartool, want een stijltang heb ik niet nodig want mijn haar is al heel erg stijl. en een krultang kan ik ten eerst niet want ik verbrand me altijd! en ten 2e heeft het toch geen zin want of er komt helemaal geen krul in, of het blijft maar een half uur zitten en dan is het er al weer uit.



Hoelang ben je 's ochtends met je haar bezig?
niet zo heel erg lang. als eerst borstel ik het uit zodat er geen klitten meer in zitten. en daarna doe ik soms nog want olie of iets anders in de puntje zodat het niet zo droog is....
en dat was dan wat ik aan mijn haar doe! het niet zo heel veel vind ik zelf.



Staart of knot?
die vraag vind ik best lastig maar ik denk dat ik dan zou gaan voor een knot omdat ik die toch even snel gebruik om mijn haar op te steken. een staart gebruik ik ook wel vaak maar ik vind dat dat mijn gezicht bleek maakt dus dat zou ik niet snel doen. maar ik zou dus kiezen voor een knot.



Stijl haar of krullen?
ik vind stijl haar heel mooi maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik voor krullen gaan want dat haar wat ik nu heb daar is echt niks mee te doen! en krullen is een keer wat anders. als ik stijl haar zou hebben maar dan niet zoals ik het nu heb zou ik voor stijl haar gaan...
maar nu ga ik toch voor de krullen!


Wanneer ben je voor het laatst naar de kapper geweest?
dat is nog niet zo heel erg lang geleden... volgens mij 1 maand.
ja, ik ben een maand geleden voor het laatst naar de kapper geweest. toen heb ik mijn puntjes laten knippen en heb ik mijn haar rond geknipt. dat vond ik heel erg mooi en ik ben er nu nog steeds heel erg blij mee!



Wat is jouw ultieme haartip?
mijn haar tip voor alle girls is deze spray ---------------->>>
het is eigenlijk een hot spray en anti pluis in een,
maar ik gebruik hem voor droge punten!
dat is mijn tip voor iedereen! (de meiden en dames, hé)
dit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden!
wat is jou haartip?
liefs, Meglynn

Geen opmerkingen: