maandag 10 februari 2014

♥ Valentijnsdag - make-up look ♥



omdat het bijna Valentijn is, heb ik een nieuwe serie.
ik ga in deze serie een make-up look, outfit, haarstijl &accessoires voor Valentijnsdag laten zien.
nu begin ik met een make-up look.
deze make-up look is ook gewoon voor doordeweeks omdat hij niet al te opvallend is.





als eerst beginnen we met een BB cream.
als je geen BB cream hebt kun je ook een foundation of CC cream gebruiken.
dit breng ik aan met een sponsje van de Primark.
 
 
 
 
nu poederen we het gezicht af met een poeder.
dat maakt echt niet uit welke je gebruikt maar het is leuk voor Valentijnsdag als je een bronzer gebruikt, dan wordt je wat bruiner.
waar je dan wel heel goed op moet letten is de kleur, hij moet niet te donker zijn.
 
 
 


dan gaan we aan de slag met de ogen.
ik gebruik een roze oogschaduw van TEEEZ!
het is een hele mooie roze kleur en precies de goede kleur voor een Valentijns look.
deze breng ik op het bewegend ooglid aan.

 
 
daarna ga ik mijn wimpers krullen, dat doe ik met de wimperkrultang van de Etos.
en dan gaan we mascara aanbrengen.
ik ga voor sprekende wimpers omdat we maar één kleur oogschaduw hadden,
en dan vind ik dat de wimpers wel wat mogen opvallen.





nu gaan we met de lippen aan de slag.
ik gebruik als onderlaag babylips pink punch en daar overheen doe ik een lipgloss van de H&M.
omdat de lipgloss niet veel kleur afgeeft doe ik er nog een babylips onder maar je kunt ook een gewone lippenstift gebruiken.





om het af te sluiten doe ik nog een lekkere parfum op.
er is niks beters om op Valentijnsdag lekker te ruiken.
ik gebruik de Someday parfum van Justin Bieber.



ik hoop dat jullie dit leuk vonden.
laat bij de reactie achter wat je ervan vond.
er komen ook nog artikelen over de outfit, accessoires en de haarstijlen.



Bedankt voor het lezen!
 
liefs meglynn!












1 opmerking:

lotje vriendin zei

Leuk ik ga het zeker uitproberen!!!!