zondag 16 maart 2014

TMI (Too Much Information) tag



Vandaag heb ik voor jullie de TMI TAG ( too much information).  Dat is een tag met 50 vragen!
dus laten we snel beginnen!!!


1. Wat draag je?
Op dit moment heb ik mijn piama nog aan en daar overheen mijn ochtendjas.

2. Ben je wel eens verliefd geweest.
Jaa!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Ja! Want het is nooit leuk als het uitgaat met je vriendje als je helemaal smoor bent op diegene.

4. Hoelang ben je?
Ik heb geen idee maar volgens mij ben ik tussen de 1.55 m en 1.60 m.

5. Hoeveel weeg je?
Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee!

6. Heb je tattoo's?
nee, en ik ga er ook NOOIT een nemen.

7. Heb je piercings?
ik heb alleen gaatje in mijn oren voor oorbellen, ik draag amper oorbellen dus ik snap best dat meiden uit mijn klas denken dat ik geen gaatje heb! :p

8. OTP?
Wat is dat?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
ik kijk bijna nooit tv, dus het is een beetje moeilijk om daar antwoord op te geven.

10. Wat is je favoriete serie?
Ik heb niet echt een favoriete serie, ik kijk meestal als ik tv kijk gewoon naar wat op tv is.

11. Wat is je favoriete band?
Heb ik ook niet!

12. Wat mis je?
De zomer, I ♥ IT!

13. Wat is je favoriete liedje?
op dit moment vind ik Dark Horse van Katty Perry een heel leuk liedje.

14. Hoe oud ben je?
Ik ben 11 jaar.

15. Wat is je sterrenbeeld?
mijn sterrenbeeld is Tweelingen.

16. kwaliteit of eigenschappen die ik zoek in een partner?
Hij moet sowieso betrouwbaar en lief zijn.

17. Wat is je favoriete quote?
Yesterday is a history
Tomorrow is a mystery
Today is a gift

18. Wat is je favoriete acteur?
moeilijke vraag, maar dan kies ik voor Nils Verkooijen.

19. Wat zijn je favorieten kleuren?
Mint Groen, Wit, Zilver en natuurlijk net zoals elk meisje, Roze.

20. Harde muziek of zachte muziek?
harde muziek. Ik weet niet waarom maar ik vind het gewoon leuk.

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
als het zonnetje schijnt, dan ga ik naar buiten, en anders dan lig ik op mijn bed met mij hoofd op het kussen.

22. Hoelang douche je?
ik vind van mezelf dat ik heel lang douche, namelijk 15 min.
ik heb wel eens geprobeerd een wedstrijd te doen maar dan kwam ik nog op 15 minuten uit.

23. Hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend.
Meestal een half uur en soms wat langer of korter.

24. Ben je ooit in een gevecht geraakt?
nee!

25. Wat is een turn-on?
Geen idee!

26. wat vind je een afknapper?
zweet en andere stinkende geuren.

27. Wat is de rede dat je een Youtube kanaal bent gestart?
omdat ik al een blog had en ik vond dat bij een blog een Youtube kanaal past.

28. Heb je angsten?
Ja, genoeg!

29. Wie heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
ik heb geen idee, maar ik denk mij broertje!

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houd? ♥
dat was vanmorgen tegen mijn moeder! ♥

31. Wat is betekenis achter de naam van je Youtube kanaal?
Delicious Beauty: heerlijke schoonheid!

32. Wat is hey laatste boek dat je hebt gelezen?
"Het geheime weekboek van groep 8"

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Spangas

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
op Whatsapp: Nova
In het echt: mijn moeder.

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?Nova is een vriendin van mij van school.

36. Wat is je favoriete eten?
ik vind heel veel dingen lekker maar het lekkerste vind ik wraps met zalm.

37. Waar wil je nog graag naartoe?
New York en Londen

38. De laatste plaats waar je was?
Mijn woonplaats

39. Heb je een crush?
ja.

40. Wat was je laatste keer dat je iemand hebt gekust?
vanochtend mijn moeder.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
een paar weken geleden! (internet...)

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
ik vind zuren snoepjes heel erg lekker, en van die fruit snoepjes die je bij de action kunt kopen.

43. Welk instrument bespeel je?
een paar jaar geleden zat ik onder piano les..  maar nu niet meer.

44. Wat is je favoriete sieraad?
ik vind kettingen wel leuk!

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Paardrijden! ♥

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Geen Idee

47. Wat is je favoriete openingszin?
OMG
48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
...
49. Wat is de laatste keer dat je gechilt hebt.
Geen idee
50. Aan wie geef je de tag door?
Aan iedereen die deze tag leuk vind!


bedankt voor het lezen!
 
liefs Meglynn














Geen opmerkingen: