zondag 6 juli 2014

Tag: This Or That

 
 

heei allemaal, vandaag heb ik voor jullie de This Or That Tag. het leek me leuk om weer een keer een tag te doen. ik had hem op een paar andere blog gezien, en het leek me wel een hele leuke tag. daarom ga ik die vandaag doen!
meer weten?! lees dan verder!


mode
 
 
Spijkerbroek of joggingpak
 
Lange mouw of korte mouw
 
Jurken of rokjes
 
Streepjes of ruitjes
 
Teenslippers of sandalen
 
Sjaals of hoedjes
 
oorknopjes of oorhangers
 
armbanden of kettingen
 
hakken of platte schoenen
 
cowboylaarzen of paard rijlaarzen
 
jasjes of vesten
Make-up
Blush of bronzer
 
Lipgloss of lipstick
 
eyeliner of mascara
 
foundation of concealer
 
neutraal of kleur
 
oogschaduw in vaste vorm of oogschaduw in losse vorm
 
kwasten of sponsjes
 
nagels

OPI of China Glaze

lang of kort

Acryl of natuurlijk

felgekleurd of donker

met nailart of zonder nailart

Photobucket
Lichaam
parfum of bodyspray
 
lotion of body Butter 

douchegel of zeep

Lush of andere merken

                                                         Hair
krullen of stijl
 
knot of paardenstaart
 
schuifspeldjes of clipjes
 
haarlak of gel
 
lang of kort
 
licht of donker
 
lok of pony
 
los of vast
 
 
 
regen of zonneschijn
 
zomer of winter
 
herfst of winter
 
chocolade of vanille
 
 
wil je de tag overnemen op je eigen blog, dan mag natuurlijk!
 
 
 
 
 
 
 
 



Geen opmerkingen: