vrijdag 30 mei 2014

favorieten apps van het moment

 


 

lieve lezers,

vandaag heb ik voor jullie mijn favorieten en meest gebruikt apps van het moment! ik ga deze week een soort thema week starten en daarin laat ik allemaal favorieten dingen zien. vandaag begin ik met mijn favorieten apps van mij telefoon van het moment.
wil je meer weten? lees dan snel verder!

de telefoon die ik heb is een: Samsung Galaxy SIII Mini en ik heb er op dit moment een hoesje Guess omheen. laten we nu verder gaan naar de apps.

Whatsapp: ik denk dat iedereen dit wel kent en iedereen het ook wel op zijn telefoon heeft staan.
daar hoef ik dus niet zoveel over uit te leggen.

Instagram: ik denk dat de meeste van jullie deze app wel kennen en het ook wel hebben. voor de mensen die het niet kennen. het is een beetje het zelfde als facebook alleen dan met foto's. mensen zetten er een foto op met een beschrijving en dan kunnen andere mensen hem liken en er een reactie op geven (hoeft niet).
Shazam: als je een leuk liedje hoort en je weet de naam er niet van, dan kun je het opnemen met Shazam en dan geef hij de naam van het liedje en de zanger/zangeres.
Mijn Simyo: met de app van mijn simyo kan ik zien hoeveel belminuten en 3G in nog heb.
Icon Changer: icon changer is een app die alleen voor android bestaat en daarmee kun je de plaatjes van de apps een andere foto geven.
Snapchat: snapchat kent iedereen dus daar ga ik verder niks over vertellen.
ITube: met ITube kun je muziek luisteren, als je dat liedje een keer hebt geluisterd als je wifi hebt, dan kun je hem gewoon nog luisteren als je geen wifi hebt. je kunt ook afspeellijsten maken.
Buienalarm: met buienalarm kun je zien hoelaat het gaan regenen en hoe veel er gaat vallen.
je kunt er ook de temperatuur van dat moment mee zien. hij gaat 3 uur verder.
Photo Grid: met photo grid kun je een wit of andere kleur rand langs je foto heen zetten. je kunt er mee ook een filter overheen doen.
We heart it: hier mee kan je mooie achtergrond/foto's vinden.

Vans

dit was het alweer!

liefs meglynn 

Geen opmerkingen: