dinsdag 22 juli 2014

Wishlist Augustus '14


Heei meiden, ik heb voor jullie vandaag een wishlist van de maand Augustus. Het is misschien een beetje vroeg maar ik dacht dat jullie dat niet erg zouden vinden. Het is van alles en nog wat door elkaar. Omdat het nu zomervakantie is ben ik van plan om meer op mijn blog te zetten. Laten we snel verder gaan met mijn wishlist!

 

 


 
 

1. Nike Air Max
Als 1e heb ik Nike Air Max. Ik wil die al best wel lang, alleen weet ik nog steeds niet welke kleur.


2 Short met kant

Ik wil ook heel erg graag een short met een kant randje. Op een op andere manier vind ik dat die heel erg leuk staat en je hem heel makkelijk kan combineren.

3 Draadloze speaker Deze wil ik ook al best wel lang, ik vind hem echt super handig want je kan hem overal mee naar toen nemen.



 
4 Peplum top Ik vind deze tops echt helemaal top! Ze hebben zo'n mooi viguur!




 
5 Penny boardHet skateboarden is nu helemaal in, mij lijkt het ook heel erg leuk!

dit was het alweer!

XOXO
 

Geen opmerkingen: