zondag 13 april 2014

Waarvoor gebruik je welke make-up kwasten?


Er bestaan heel veel soorten make-up kwasten, maar waar gebruik je ze voor?
In dit artikel ga ik vertellen welke kwasten je voor wat gebruikt. 
In het begin vond ik het heel erg moeilijk maar opeens kon ik het goed onthouden. Ik ga ze niet allemaal laten zien want dat wordt dit artikel een beetje te lang, maar ik ga wel de bekendste en degene die je het meest gebruikt laten zien. Wil je meer weten? Lees dan verder!





1. poederkwast / gezichtskwast

Deze kwast gebruik je voor je hele gezicht om het af te poederen. Overal waar ze make-up verkopen, verkopen ze deze kwast ook. Je kunt hem van E.L.F kopen dan is hij ongeveer 2,00 euro of van Dior en dan vind ik hem nog behoorlijk prijzig.


2. Foundation kwast

Een foundation kwast is een beetje plat. Zo kun je het makkelijk uitsmeren en ziet het er natuurlijk uit.
De foundation kwast wordt ook wel gebruikt om een maskertje aan te brengen.




3. Kabuki kwast

Met een kabuki kwast breng je poeder aan. Bij deze kwast zitten de haren heel strak op elkaar gedrukt, en daardoor is het zacht en makkelijk.



4. oogschaduw kwast

een oogschaduw kwast is klein en makkelijk om je oogschaduw aan te brengen. je hebt in verschillende vormen, bijvoorbeeld: schuin afgesneden.



5. Concealer kwastje

Een concealer kwastje is de kleine variant van de foundation kwast. Zoals de naam al zegt is hij bedoelt om je concealer mee aan te brengen.




bedankt voor het lezen!
Liefs Meglynn






Geen opmerkingen: