donderdag 28 november 2013

REVIEW: VOGUE girl lovebirds mini!

heeej girls,

ik heb vandaag weer een review van een product voor jullie.
sorry dat het zo lang heeft geduurd maar ik had gewoon andere dingen dom te doen,
en bloggen is maar een hobby.
ik heb vandaag een review van de VOGUE girl lovebirds mini's!
ik heb 3  mini deo's, 3 mini douchegel's en 1 puff.

als hierover meer wilt weten lees dat verder!




toen ik hem kocht zat het in een soort kubus.
aan elke kant zat een douchegel en een deo en in het midden zat een puff.
op het plastic waren lovebirds tekentjes gezet en dat ziet er wel gezellig uit.
ik vind wel dat je je heel snel kan snijden aan het plasic en dat is dus wel een na deel.


zo ziet de douchegel eruit, ik denk dat je die vast wel een keer in de winkel hebt gezien!
dit is een kleine dus handig voor op vakantie.
er zit 50 ml. in dus dat is gewoon normaal voor een mini.
op de achterkant staat:
schattig en vrolijk, dat is de exclusieve geur van VOGUE Girl Lovebirds.
beleef de heerlijke en zoete geur en voel je de hele dag happy!
VOGUE is zacht voor je huid en zorgt voor een langdurig fris gevoel!


dit is de doe van VOGUE Girl lovebirds.
hij is net zoals de douchegel heel erg klein.
hij ruikt een beetje naar bloemetjes.
en is handig mee te nemen in je tas.
ik zou hem zelf opdoen in de lente en zomer want hij is erg fris en bloemetjes achtig.
op de achterkant staat hetzelfde als bij de douchegel.


de puff is een gewone puff.
hij is een beetje baby roze.
en als je hem neerleg dan lijk hij op roosje!


dit was mijn artikel voor vandaag alweer!
ik hoop dat je nog een keertje  komt kijken op mijn blog!


LIEFS!

Geen opmerkingen: