maandag 25 november 2013

mijn lipgloss stash!

heej girl,

ik ga jullie vandaag mijn lipgloss stash laten zien.
het zijn vooral een beetje lichte kleuren.

benieuwd? lees dan maar gauw verder!


 
als eerste begin ik met de lipglossen van L'ORÉAL PARIS.
het zijn er drie in de kleuren: 201 LOYAL WILD ROSE.   
                                               300 GOLDEN TATTOO
                                               001 ENDLESS LIGHT.
ze zijn alle drie hele mooie kleuren en glimmen heel erg mooi.
ze zijn van de Glam Shine collectie en er staat op dat ze 6 uur blijven zitten.
ik heb ze niet echt 6 uur op gehad maar de tijd dat ik die ophad is hij wel blijven zitten.
 


2 lipglossen van bourjois paris.
eentje is rood en die heb ik al erg lang.
dat kun je ook wel zien want het etiket is er helemaal af.
de andere is rose met heel veel kleine glittertjes erin.
ze zijn van de effet 3D cosmic collecie.
ik weet niet of deze nog te koop zijn.
maar weet wel dat de etiketlose niet te koop is.


hier heb ik wat verschillende lipglossen.
het zijn of naamloze of niet zo bekend.
als eerste (van links naar rechts) hebben we de shiny lipgloss.
deze heb ik gekregen bij de meiden magazine van deze maand.
ik vind hem zelf niet fijn maar dat is mijn eigen mening.

als 2e een lipgloss van de H&M.
ik was met mijn moeder bij de H&M,
en toen kwam ik hem tegen in een kortingsbak en wouw ik hem graag hebben.
hij plakt een beetje maar dat hebben alle goedkope lipglossen wel een beetje.
hij heet : spicy pink

de 3e is van teeez!
ik kan er niet zoveel over zeggen want ik heb hem gekregen van mijn moeder.
hij heet: gutsy 04

de 4e is een oranje.
hij is zonder etiket dus dat is niet zo handig.
hij heet: #00008 mark wios intj.
ik denk dat mijn moeder deze ergens op vakantie heeft gekocht ofzo.

als 5e heb ik een blanke lipgloss.
er zitten glitters in,
die kun je ergens overheen doen.
het merk is TCW.
hij heeft geen naam of nummer ofzo.


dit was het alweer,
bedankt voor het lezen!
ik hoop dat je nog een keertje een bezoekje komt brengen!

LIEFS!

Geen opmerkingen: