zondag 1 december 2013

Favorieten van de maand # NOVEMBER

heej lieve lezers,
vandaag laat ik mijn favorieten van de maand november zien.
vanaf nu ga ik elke maand mijn favorieten laten zien.
en vanaf eind December ga ik mijn opgemaakt dingen laten zien.
het is een beetje gek dat ik alles in een artikel doe,
maar het is niet anders.
want ik heb geen goede camera.

als je meer wilt weten over wat mijn favorieten zijn,
lees dan verder!









als eerste en dit is echt een hele grote favoriet de DOVE Purely pampering bodylotion,
je hebt hem volgens mij met 2 geuren maar ik heb die met Shea Butter and warm vanilla.
hij ruikt echt supper lekker, en als je hem op je huid smeert dat trekt hij gelijk in.
het is een best wel grote pot dus je kunt er lang mee doen. (300 ml.)
verder kun je hem kopen bij de Albert Heijn, COOP, en ook bij etos en andere drogisterijen.



 
 
als 2e heb ik een hand cream, en ik heb in de winter en als het kouder word altijd heel erg last van schrale handen.          vorig jaar heb ik heel veel handcrèmes geprobeerd en dit is de enige die goed werkt.                                                              ik weet niet waar hij te koop is.                                              volgens mij komt hij niet hier uit Nederland, want alles is in het Frans. en hij is gemaakt in PARIS.                                 het werkt gewoon goed en dat is belangrijk!
 als derde komen we bij een parfum een dat is de PUMA JAM WOMAN.
hij ruikt heel lekker.
het is ook een kleine verpakking hij kan dus makkelijk mee op vakantie of ergens anders heen.
er zit 20 ml. in, ik heb hem nu denk ik 3 kwart jaar en gebruik hem bijna elke dag en hij is nog 50% vol.
verder is het een beetje moeilijk om er wat over te zeggen omdat iedereen een eigen mening heeft.
 
 
 
dan als 4e en als laatste een haar product, namelijk de L'ORÉAL PARIS STUDIO SILK & GLOSS HOTSTRAIGHT.
hij is heel fijn want je kun hem namelijk voor heel veel verschillende dingen gebruiken.
hij is bedoelt als hotspray en anti-pluis spray,
alleen als ik op vakantie ga gebruik  ik hem ook als anti-klit spray,
dus het is eigenlijk een soort 3 in 1 versie.
stiekem die ik het ook wel een in me haar om het heel lekker te laten ruiken.
 
 
 
 
 
dit is alweer het einde van mijn artikel.
ik hoop dat je het leuk vond?!
voor vragen en reactie kun je stellen bij de comments.
als je een van de producten ook heb laat dan even weten wat jij ervan vind!
 
 
LIEFS!


Geen opmerkingen: